
Často kladené
dotazy
1. Jaké služby poskytujete?
Naše firma SVJ Consult s.r.o. poskytuje širokou škálu odborných poradenských a konzultačních služeb zaměřených na technické poradenství v oblasti fasád, posudky a pasporty, termovizní měření, statické posudky, mikrobiologické rozbory, zpracování projektové dokumentace, vyřízení dotací Nová zelená úsporám, vyřízení PENB, administrace stavebního řízení, zprocesování výběrového řízení a zprostředkování financování.
2. Jak probíhá spolupráce s vaší firmou?
Spolupráce začíná úvodní konzultací, kde projednáme vaše potřeby a požadavky. Poté navrhneme konkrétní řešení, připravíme potřebnou dokumentaci a zajistíme všechny nezbytné kroky k realizaci projektu. Průběžně vás budeme informovat o stavu projektu a poskytovat odbornou podporu.
3. Kolik stojí vaše služby?
Cena našich služeb závisí na specifikách každého projektu. Po úvodní konzultaci vám připravíme cenovou nabídku na míru, která zohlední rozsah a náročnost potřebných prací.
4. Jak dlouho to trvá?
Doba zpracování vašich požadavků a poskytnutí služby závisí na jejich složitosti a rozsahu. Po úvodní konzultaci a analýze vašich potřeb vám sdělíme předpokládaný časový rámec.
5. Jaký je postup při objednání služby?
Kontaktujte nás prostřednictvím telefonního čísla, e-mailu nebo kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Následně si domluvíme úvodní konzultaci, kde projednáme detaily vašeho projektu a dohodneme se na dalším postupu.